Sanatçının Şarkıları

    İçerik akorların, tabların, bas tablarının ve sözlerin ayırt edilebilmesi için seçimlerinize göre renkli listelenmektedir.
Doğru Yanlış 0 puan Repertuarıma Ekle Dur Kaydır Kaydır yeni Akor Tab Söz Bas

Larks Tongue

Akor
%0
Tab
%0
Söz
%0
Bas
%0
#



LARK'S TOUNGES IN ASPIC, PART II
by King Crimson

[transcribed by Taylor Sherman]

Intro:

----------------------|------------------|-
----------------------|------------------|-
--3-x-x-3-x-x-3-x-3-x-|--3-x-x-3-x-x-3-x-|-
--3-x-x-3-x-x-3-x-3-x-|--3-x-x-3-x-x-3-x-|-
--3-x-x-3-x-x-3-x-3-x-|--3-x-x-3-x-x-3-x-|-
----------------------|------------------|-

	  A			B

Play part (A) 3 times, then:

------------------------------------------
------------------------------------------
------------------------------------------
------6-----6-----5-----------------------
----5-----5-----4------------------------
--3-----3---------------------------------


Then part (A) once, then part (B) once, then:

----------------------|-------------------
--------------------7-|-------------------
------------------5---|-----9-----9---8---
------6-5-----4-5-----|---8-----8---7-----
----5-----4-3---------|-6-----6-----------
--3-------------------|-------------------

Then some unknown chord w/ same rhythm as Ax1 Bx1

Then:

----------------------|-------------------
--------------------7-|-------------------
------------------5---|-----5-----5---4---
------6-5-----4-5-----|---4-----4---3-----
----5-----4-3---------|-2-----2-----------
--3-------------------|-------------------

Then another unknown chord Ax1 Bx1, then the same pattern as
above but at different frets.  This happens once again, the pattern
is always the same it's just modulated to another fret. Then:

------------------------------------------
------------------------------------------
-------------------0----------------------
--7----7----7----7------------------------
--8--5-8--5-8--5-8------------------------
------------------------------------------

The first measure here is in 11/8, counted:

ONE two Three FOUR five Six SEVEN eight Nine TEN Eleven

(with Caps=upbeat, ALL CAPS=downbeat)
Then the next few are in 5/4, counted:

ONE two Three FOUR five Six SEVEN Eight NINE Ten

Each time (but one) they come in to the quieter building
parts, the first measure is in 11/8 as above, then they
settle into 5/4.

At the end of one of the building sections, RF plays:

----------------------------------------
----------------------------------------
----------------------------------------
--5-6-r-6-5-r-3-5-r-5-6-r-6-5-r-3-------
--5-6-r-6-5-r-3-5-r-5-6-r-6-5-r-3-------
----------------------------------------

(even eighth notes)

Then the bass kicks in for two bars of 5/4, then
the whole band kicks in with RF playing the above, which
is in 4/4 it turns out.  I think at this point they cease playing
in the same time measure. . .have to check that one out.


I know there are some errors in this, and I've left some things out,
so feel free to append as necessary.

Doğru Yanlış Repertuarıma Ekle Kaydır Kaydır Dur yeni Akor Tab Söz Bas  

Akorist gelen istekler doğrultusunda geliştirilecek! Sizde katkıda bulunmak ister misiniz?

Değerli arkadaşlar,

Sizlerden gelen yorum ve e-postaları ilk günden beri takip etmekteyiz. Nefis fikirleriniz için teşekkür ederiz. Bunların bir kısmını hayata geçirmeyi ve Akorist'i daha kullanıcı dostu bir site haline getirmeyi planlıyoruz.

Özellikle sıkça gelen nota isteklerini karşılamak için bize notaların matematiğini anlatabilecek arkadaşlar arıyoruz. Uzman olmanızı beklemiyoruz, zaten Akorist gönüllüler ile ayakta duran bir proje. İlgilenen arkadaşlar akorist.com@gmail.com adresine e-posta atarlarsa mutlu oluruz.

Akorist.com

İnternete sansür değil, sürat lazım!

Yorumlar

Henüz bir yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Kaynak: www.zoque.net YORUM YAZMADAN ÖNCE:
Türkçe yazanlar için hatırlatmalar; cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter. Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar. "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir. "Herkez" denmez "herkes" denir. "Yaaaa" çok laubali bir sözdür. "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar. "Yanlız" değil "Yalnız" denir. "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz. "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir. "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır. "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir. "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır. "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır. "v" yerine "w" yazılmaz. Yani Türkçe, Türkçe yazılır. MSN Türkçesi'yle değil. MSN türkçesi ile yazılan yorumlar silinecektir.
AYRICA:
Burada küfür etmek kimseye bir şey katmaz. Burada bize teşekkür etmenize gerek yok, lütfen sadece alakalı ve seviyeli yorum yapın. Aşağıdaki editör kendinizi en iyi biçimde ifade etmeniz için konmuştur. Arka plan renginde ya da yazı renginde yapacağınız değişiklikler yorumunuzu okunamaz hale getirebilir, lütfen dikkat edelim. "Güzel", "Bu şarkıyı seviyorum" tarzı yorumlar lütfen yapmayalım. Aşkınızı burada ilan etmeyin. Sanatçılar hakkında bilgi girmek için sitemizin ArWiki özelliğini kullanın. Site ile ilgili görüşlerinizi, isteklerinizi iletisim@akorist.com adresine yollayın. Burada konuşulan müzik olsun. Bol Keyifler..
Sadece üyeler yorum yapabilir.
 
Güvenlik kodunu okuyamıyorum
Blog