Sanatçının Şarkıları

    İçerik akorların, tabların, bas tablarının ve sözlerin ayırt edilebilmesi için seçimlerinize göre renkli listelenmektedir.
Do�ru Yanl�� 0 puan Repertuar�ma Ekle Dur Kayd�r Kayd�r yeni Akor Tab S�z Bas

The Relay

Akor
%67
Tab
%33
Söz
%0
Bas
%0
THE RELAY



INTRO:
E / / / | E / D A | E / / / | E / / / ||
                                  ["You can . . ."]

VERSE I:
[You can] hear it in the streets
E

See it in the dragging feet, The


Word is getting out about Control.


Spies, they've come and gone, The


Story travels on, The


Only private place is inside your soul.


CHORUS:
From tree to tree
D            A

From you to me
D           A

Travelling twice as fast as on an empty freeway
G                   D                   A

Every single dream
D            A

Wrapped up in the scheme
D                 A

They all get carried on in the Relay.
G            D                 A

(Relay)  Things are brewing
B

(Relay)  Something's doing


(Relay)  There's a revolution


(Relay)  Hand me down the solution,
                 C        D

Yeah (Pass it on, etc)
E

GUITAR BREAK:
F# / / / | x 7       F# / G D ||


E / / / | / / / / | E / / / | / / / / |


VERSE II:
Someone disapproves
E

What you say I knew, I was


Asked to see if I could really learn you


Don't believe your eyes, They're


Telling only lies


What was done in the first place don't concern you.


CHORUS II:
From tree to tree
D            A

From you to me
D           A

Travelling twice as fast as on an empty freeway
G                   D                   A

Every single dream
D            A

Wrapped up in the scheme
G                 D

They all get carried on in the Relay.
G            D                 A

(Relay)  Things are brewing
B

(Relay)  Something's doing


(Relay)  There's a revolution


(Relay)  Hand me down the solution,
                 C        D

Yeah (Pass it on, etc)
E



*** Note that the E 'chord' throughout the verses is only implied.
The
electric guitar is riffing and picking out notes 'around' an E7 chord
(eg, E, D, B, etc).  In fact, the riffing is similar to Townshend's
later song
'Eminence Front'.

So, for rhythm guitarists, don't just play a straight E chord through
these
passages.  Break it up by playing only part of the chord (trying not
to
emphasise
the major 3rd of the chord (G#)).

____________________________________________________________________________
______

Kerry, this song is so typical of Townshend's (and many rock
guitarists')
playing
in that the implied tonality is 'E major', but he's actually drawing
on his
'black'
influences to blur the song's tonality.  He does this by using bent
minor
3rd notes
(G natural), diminished 5th notes (A#), and minor 7th notes (D
natural).
These notes
in particular give the song (and the E chord, especially) an ambiguous
'minor' feel.
(This ambiguity is further compounded by the strumming of the acoustic
guitar - which
IS playing a straight 'E chord'.)

So it gives it a 'black' feel that's very difficult to chart just by
saying 'E'!


Anyway, sorry to go on; I'm sure you know what I mean anyway!!


Jason.

P.S. You mentioned that the chart for 'PUT THE MONEY DOWN' is not very
accurate.
I used to have that book (but lost it accidentally when purging a
bookshelf).
Can you point to some obvious problems with the chart?  I'd like to
compare it
with mine.

Collector of tabs for The Who...

Do�ru Yanl�� Repertuar�ma Ekle Kayd�r Kayd�r Dur yeni Akor Tab S�z Bas  

Akorist gelen istekler do�rultusunda geli�tirilecek! Sizde katk�da bulunmak ister misiniz?

De�erli arkada�lar,

Sizlerden gelen yorum ve e-postalar� ilk g�nden beri takip etmekteyiz. Nefis fikirleriniz i�in te�ekk�r ederiz. Bunlar�n bir k�sm�n� hayata ge�irmeyi ve Akorist'i daha kullan�c� dostu bir site haline getirmeyi planl�yoruz.

�zellikle s�k�a gelen nota isteklerini kar��lamak i�in bize notalar�n matemati�ini anlatabilecek arkada�lar ar�yoruz. Uzman olman�z� beklemiyoruz, zaten Akorist g�n�ll�ler ile ayakta duran bir proje. �lgilenen arkada�lar akorist.com@gmail.com adresine e-posta atarlarsa mutlu oluruz.

Akorist.com

�nternete sans�r de�il, s�rat laz�m!

Yorumlar

Henüz bir yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Kaynak: www.zoque.net YORUM YAZMADAN ÖNCE:
Türkçe yazanlar için hatırlatmalar; cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter. Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar. "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir. "Herkez" denmez "herkes" denir. "Yaaaa" çok laubali bir sözdür. "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar. "Yanlız" değil "Yalnız" denir. "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz. "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir. "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır. "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir. "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır. "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır. "v" yerine "w" yazılmaz. Yani Türkçe, Türkçe yazılır. MSN Türkçesi'yle değil. MSN türkçesi ile yazılan yorumlar silinecektir.
AYRICA:
Burada küfür etmek kimseye bir şey katmaz. Burada bize teşekkür etmenize gerek yok, lütfen sadece alakalı ve seviyeli yorum yapın. Aşağıdaki editör kendinizi en iyi biçimde ifade etmeniz için konmuştur. Arka plan renginde ya da yazı renginde yapacağınız değişiklikler yorumunuzu okunamaz hale getirebilir, lütfen dikkat edelim. "Güzel", "Bu şarkıyı seviyorum" tarzı yorumlar lütfen yapmayalım. Aşkınızı burada ilan etmeyin. Sanatçılar hakkında bilgi girmek için sitemizin ArWiki özelliğini kullanın. Site ile ilgili görüşlerinizi, isteklerinizi iletisim@akorist.com adresine yollayın. Burada konuşulan müzik olsun. Bol Keyifler..
Sadece üyeler yorum yapabilir.
 
Güvenlik kodunu okuyamıyorum
Blog