Sanatçının Şarkıları

    İçerik akorların, tabların, bas tablarının ve sözlerin ayırt edilebilmesi için seçimlerinize göre renkli listelenmektedir.
Doğru Yanlış 0 puan Repertuarıma Ekle Dur Kaydır Kaydır yeni Akor Tab Söz Bas

Minstrel in The Gallery

Akor
%0
Tab
%0
Söz
%0
Bas
%0
Minstrel in the Gallery acoustic portion
Ian Anderson
(transcribed by Paul Tarvydas tarvydas@tsctrl.guild.org)


capo 2nd fret

all chords relative to capo

/ = down strum

\ = up strum

o = all strings open (if preceding Dsus2, then strings 1-4 open,
    if preceding A, then strings 1-5 open, if preceding G, then 1-6
    open)

note: The last line "the friends he'd made" is a typical Andersonian
chord-morph.  You should play with the fingering until you find
a combination which moves the fewest fingers at one time.  Anderson
likes to keep one finger planted and change the chords around it.  In
this case, I think he does the following.  He plants the 3rd finger of
the left hand as he changes from Dm to A7sus4.  Am to C, he plants the
1st finger.  C to Cadd9 he lifts the 3rd and places 2nd on the 6th
string, keeping the 1st and 4th fingers planted.


    A   Asus4   Am   A7sus4  C   Cadd9/F# Dsus2 Dsus4  Dm
-|--0-----0-----0-----0-----0-----0--------0-----3-----1-
-|--2-----3-----1-----3-----1-----1--------3-----3-----3-
-|--2-----2-----2-----0-----0-----0--------2-----2-----2-
-|--2-----2-----2-----2-----2-----0--------0-----0-----0-
-|--0-----0-----0-----0-----3-----3----------------------
-|--------------------------3-----2----------------------

    F     G        o-Dsus2  o-A      o-G
-|--1-----3--------0--0-----0--0-----0--3----------------
-|--1-----3--------0--3-----0--2-----0--3----------------
-|--2-----0--------0--2-----0--2-----0--0----------------
-|--3-----0--------0--0-----0--2-----0--0----------------
-|--3-----2-----------------0--0-----0--2----------------
-|--1-----3--------------------------0--3----------------



/                /      /     / \
A                Am     C     o Dsus2
    The minstrel in the gallery

        /     /              / \
        A     Dsus2          o A
looked down upon the smiling faces.

   /       /       /        /   /  \
   F       C       F        F   o  G
He met the gazes - observed the spaces

/           /    /\   / \
Dsus2                 o A
between the old men's cackle.

   /        /       /    /   / \
   A        Am      C        o Dsus2
He brewed a song of love and hatred -

/  /\/ /\/ /\/
G

 /                  /      /  \
 G                  Dsus2  o  A
oblique suggestions and he waited.

F        C         F   G   C
  He polarized the pumpkin eaters -

F        C       F G   C
  static-humming panel-beaters -

F         C          F  G    C
  freshly day-glow'd factory cheaters

F       C       F  G   C
  (salaried and collar-scrubbing).

A         Am    C      o Dsus2
  He titillated men-of-action -

F     C        F     F     o  G
belly warming, hands still rubbing

G      Dsus2            o  A
on the parts they never mention.

A        Am       C     o  Dsus2       G
  He pacified the nappy-suffering,

G      Dsus2        Dsus4  o A
infant-bleating one-line   jokers -

F    C   F  G    C
T.V. documentary makers

F    C      F  G  C
(overfed and undertakers).

A      Am    C          o  Dsus2
Sunday paper backgammon players -

F      C           F     C
family-scarred and women-haters.

        F          C         F  G       C
Then he called the band down to the the stage

       F         C
and he looked at all

    Dm  A7sus4       Am  C  Cadd9/F#  F
the friends     he'd made.

(tr.)  (tr.)
A      Asus4

Doğru Yanlış Repertuarıma Ekle Kaydır Kaydır Dur yeni Akor Tab Söz Bas  

Akorist gelen istekler doğrultusunda geliştirilecek! Sizde katkıda bulunmak ister misiniz?

Değerli arkadaşlar,

Sizlerden gelen yorum ve e-postaları ilk günden beri takip etmekteyiz. Nefis fikirleriniz için teşekkür ederiz. Bunların bir kısmını hayata geçirmeyi ve Akorist'i daha kullanıcı dostu bir site haline getirmeyi planlıyoruz.

Özellikle sıkça gelen nota isteklerini karşılamak için bize notaların matematiğini anlatabilecek arkadaşlar arıyoruz. Uzman olmanızı beklemiyoruz, zaten Akorist gönüllüler ile ayakta duran bir proje. İlgilenen arkadaşlar akorist.com@gmail.com adresine e-posta atarlarsa mutlu oluruz.

Akorist.com

İnternete sansür değil, sürat lazım!

Yorumlar

Henüz bir yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Kaynak: www.zoque.net YORUM YAZMADAN ÖNCE:
Türkçe yazanlar için hatırlatmalar; cümle büyük harfle başlar, nokta ile biter. Noktadan sonra boşluk bırakılır, yeni cümle başlar. "gelcem, gitcem, gidiyom" denmez "geleceğim, gideceğim, gidiyorum" denir. "Herkez" denmez "herkes" denir. "Yaaaa" çok laubali bir sözdür. "bU şEkiLDE" yazmak sadece okuyanı yorar. "Yanlız" değil "Yalnız" denir. "ğ" harfi "g" şeklinde yazılamaz. "Bende, sende" denmez, "Ben de, sen de" denir. "Dahi" anlamındaki "de" ayrı yazılır. "Geldimi?" yazılmaz "Geldi mi?" yazılır. Soru takıları ayrı yazılır. "OKmi?" değil, "Tamam mı?" denir. "ahmet, belgin, duru" denmez. "Ahmet, Belgin, Duru" denir. Özel isimlerin, illerin, ülkelerin ilk harfleri büyük yazılır. "ki" eki, bağlaç olarak kullanılıyorsa ayrı, iyelik eki olarak kullanıyorsa birleşik yazılır. "v" yerine "w" yazılmaz. Yani Türkçe, Türkçe yazılır. MSN Türkçesi'yle değil. MSN türkçesi ile yazılan yorumlar silinecektir.
AYRICA:
Burada küfür etmek kimseye bir şey katmaz. Burada bize teşekkür etmenize gerek yok, lütfen sadece alakalı ve seviyeli yorum yapın. Aşağıdaki editör kendinizi en iyi biçimde ifade etmeniz için konmuştur. Arka plan renginde ya da yazı renginde yapacağınız değişiklikler yorumunuzu okunamaz hale getirebilir, lütfen dikkat edelim. "Güzel", "Bu şarkıyı seviyorum" tarzı yorumlar lütfen yapmayalım. Aşkınızı burada ilan etmeyin. Sanatçılar hakkında bilgi girmek için sitemizin ArWiki özelliğini kullanın. Site ile ilgili görüşlerinizi, isteklerinizi iletisim@akorist.com adresine yollayın. Burada konuşulan müzik olsun. Bol Keyifler..
Sadece üyeler yorum yapabilir.
 
Güvenlik kodunu okuyamıyorum
Blog